| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
FOTOGRAFIA I FILM - Sprzęt do filmowania
MikolajPawlak - 27-09-2018, 22:24 Temat postu: Sprzęt do filmowania Witam
Jestem totalnym laikiem w kwestii kręcenia filmów z nurkowania.
Chce nagrać filmiki z nurkowania i umieścić go w swoim vlogu.
Kupuje najnowsze go pro teraz i dodatkowo do tego filt czerwony. Czy sam filtr czerwony jest w stanie zapewnić mi dobrą jakość nagrań czy jednak bez oświetlenia sie nie odbędzie? I czy jeśli używacie oswietlenia to jakiego i czy wtedy też filtr czerwony jest niezbędny ?
xaltuton - 27-09-2018, 23:03 Temat postu: Re: Sprzęt do filmowania
| MikołajPawlak napisał/a: | Witam
Jestem totalnym laikiem w kwestii kręcenia filmów z nurkowania.
Chce nagrać filmiki z nurkowania i umieścić go w swoim vlogu.
Kupuje najnowsze go pro teraz i dodatkowo do tego filt czerwony. Czy sam filtr czerwony jest w stanie zapewnić mi dobrą jakość nagrań czy jednak bez oświetlenia sie nie odbędzie? I czy jeśli używacie oswietlenia to jakiego i czy wtedy też filtr czerwony jest niezbędny ? |
Bez swiatla sie nie obedzie jesli interesuje Ciebie sensowne odwzorowanie kolorow.
Czerwony filtr jest tylko namiastka do plytkich i cieplych wod.
PawelF76 - 27-09-2018, 23:45
Jak wyżej, filtr tylko na snorkeling lub do płytkich nurków. Jeśli chcesz ładne, barwne nagrania bądź będziesz filmował nocne wyprawy podwodne to bez światła ani rusz. Jeśli chcesz błękitne lub zielone nagrania to obejdzie się bez światła . Ja właśnie zmontowałem nowy zestaw świateł do video i są to 2x led 8 video od Gralmarine. Jak to wszystko daje radę wkrótce się przekonam ale światło w filmowaniu i fotografii to kluczowa sprawa. Kamera to GoPro4 ale chyba wkrótce zamienię na 7-mkę ze względu na stabilizację.
Tao - 28-09-2018, 05:28
Bez światła ciężko ja mam takie cudo chińskie . Jak znajdę czas to wrzuce co kamera widzi z tymi lampami .