FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Avanti Quattro+ opinie

standart2 - 30-01-2019, 23:32
Temat postu: Avanti Quattro+ opinie
Witam,
Chciał bym kupić swoje pierwsze płetwy i najprawdopodobniej będą to płetwy od Mares - quattro+ tylko troszke się obawiam, że mogą być za miękkie.
Nurkuje w piance ale widziałem nurków, którzy nawet w sucharze śmigają pod woda.
Czytalem trochę o tych płetwach ale nigdzie nie moglem znaleźć jakiegokolwiek porównania z innymi.
Jest takas alternatywa w podobnym budrzecie? Czy to dobry wybór i nie zastanawiać się nad innymi?
Pozdrawiam.

DarekS - 31-01-2019, 00:04

W tej klasie cenowej lepszych płetw nie znajdziesz.
Ja osobiście polecam te płetwy.

wiecznychlopiec - 31-01-2019, 08:23

to bardzo dobre płetwy, dają radę do suchara i twina. Zmieniłem kiedy wzrosły moje wymagania co do sztywności.

Teraz bym je zostawił jednak i zabierał na lekkie wyjazdy. Jety swoje jednak ważą

Darek Grabowski - 31-01-2019, 08:46

Potwierdzam opinie poprzedników.
Mam i bardzo chwalę, używałem do suchara i pojedynczej butli. Zmieniłem na Jety dopiero po jakimś czasie pływania z twinem. W tej chwili używam ich na wakacyjne lajtowe nury zarówno do pianki jak i suchara.
Spokojnie w nich popływasz żabką do tyłu i zrobisz helikopter, a jednocześnie są na tyle miękkie, że kraul też jest wygodny.
Inne plusy to mała waga i możliwość założenia gumy czy sprężyny zamiast paska.

Może są inne tańsze które też dadzą radę, ale osobiście nie testowałem więc się nie wypowiadam. Te na pewno są dobre.

DawidP - 31-01-2019, 10:05

Cóż nic dodać nic ująć.
Na "codzień" pływam w jetach A te płetwy używam na lekkie nurki lub po prostu popływać z fajką. Generalnie do bardzo dobre płetwy i lubię je.

FABER - 31-01-2019, 12:35

wiecznychlopiec napisał/a:
. Zmieniłem kiedy wzrosły moje wymagania co do sztywności.

:aaa:

standart2 - 31-01-2019, 21:38

Bardzo dziekuje za wypowiedzi. Na tym forum nagradza się urzytkownikow, którzy pomogli czy...?