| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Suunto D5 czy EON Core?
Pimo - 06-11-2022, 05:09 Temat postu: Suunto D5 czy EON Core? Witam!
Nadszedł dla mnie ten czas w którym, chiciałbym zakupić nowy komputer, jako że planuję mój dalszy rozwój jako nurek.
Przeczesując internet w poszukiwaniu idealnego komputera na mój budżet, natrafiłem na Suunto D5 i EON Core.
Czy ma ktoś z Was doświadczenie z tymi dwoma komputerami i mógłby mi doradzić który byłby lepszy?
Pozdrawiam
Piotr Stańczuk - 06-11-2022, 15:37
Napisz jak i gdzie chcesz nurkować i szkolić się.
Oba zapewniają bardzo dobrą widoczność, mają kompas i opcjonalną łączność bezprzewodową z estymowanym czasem zapasu gazu.
D5 lepszy bo może robić za sportowy zegarek na urlopie, budzik itd i można go nosić przy sobie.
EON lepszy bo jak go zapniesz na przedramieniu to karbowany pasek zapewnia lepszą stabilność na przedramieniu, jakbyś coś chciał naciskać pod wodą to ma większe guziki łatwiejsze do operowania w grubych rękawicach.
Jak chcesz dużo nurać w Bałtyku w suchym itd to raczej EON, jak raczej pianka, Egipt+ snurkowanie to D5
Pimo - 08-11-2022, 13:02
Dzięki za odpowiedź!
Jako, że na stałę mieszkam w Japonii to raczej nurkowanie w bałtyku odpada....
W przyszłym roku, zamierzam zdobyć DM i nie wkykluczam dalszej możliwości rozwoju jako nurek techniczny.
W sumie to nie bardzo zależy mi na funkcjach smartwatch, raczej chce mieć coś co będę używał typowo do nurkowania.
Tutaj w Japonii w zasadzie wszyscy korzytają z komputerów "zegarkowych", wiec zacząłem się zastanawiać dlaczego nikt nie korzysta z tych "większych" opcji.
Pozdrawiam
nowy - 14-11-2022, 08:48
| Pimo napisał/a: |
Jako, że na stałę mieszkam w Japonii to raczej nurkowanie w bałtyku odpada.... |
Ekstra, liczę na więcej postów z innej strony świata! Myślę, że twoje spojrzenie może wnieść wiele ciekawego do dyskusji