FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

CMAS/PADI/SSI/... - nurkowania stazowe

raisa - 29-06-2005, 14:18
Temat postu: nurkowania stazowe
w koncu moge nurkowac :D poszukuje wiec kogos z kim moge zrobic cmasowskie nurkowania stazowe. Najlepiej w Boszkowie woj, wielkopolskie.. lub gdziekolwiek w dolnoslaskim.
miś-magnum - 29-06-2005, 15:51

Hej, a może chciała byś zanurkować z kolegą, z zaprzyjaźnionej organizacji :) (PADI) w dniach 8,9,10 lipca, będę stacjonował nieopodal sobutki i zastanawiam się czy barać sprzęt, czy też nie?!?!?!
Tomasz-Szeryf - 29-06-2005, 18:06

Jeśli o Wielkopolske chodzi to zapraszam serdecznie w moje strony północnej WLKP do Piły.
raisa - 29-06-2005, 21:47

miś-magnum z mila checia ale ja nawet sprzetu swojego nie mam :( dlatego szukam miejsca gdzie od razu moge wypozyczyc sprzet .... a juz nie wspomne o tym, ze jestem zielona po roku bezczynnosci :|

Tomasz - Szeryf czy w Twoich okolicach mozna wypozyczyc i jak by to wygladalo? ja nie dosc ze jestem zielona to jeszcze chcialabym przezyc ;)

Tomasz-Szeryf - 30-06-2005, 07:38

Cytat:
Tomasz - Szeryf czy w Twoich okolicach mozna wypozyczyc i jak by to wygladalo? ja nie dosc ze jestem zielona to jeszcze chcialabym przezyc

Statystycznie raczej ludzie u nas przeżywają. Sprzęt - możemy sie dogadać z moim klubem (istnieje też wypożyczalnia w sklepie znajomego)- coś tam wymyślimy. Jak się zdecydujesz to daj znać. W najbliższą sobotę i niedzielę klub jedzie na EUROECOMEETING do Złotowa - taka impreza nad jeziorem z pokazami itp.
Serdecznie zapraszam!

Judas - 30-06-2005, 08:57

Czesc...

Polecam Ci goraco Włodka Kołacza... jest super instruktorem z olbrzymim zapalem... stacjonuje nad jez Trzesniowskim kolo Łagowa Lubuskiego tel do Wlodka to 501 109 697, cyba jeszcze aktualny... jak nie to poszukaj na pl.rec.nurkowanie, albo sie odezwij to ja poszukam :)