Strona Główna FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy    KalendarzKalendarz
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Rośba o radę przy zakupie płetw i maski
Autor Wiadomość
babeczka65 

Kraj:
Poland

Wysłany: 21-04-2009, 10:24   Rośba o radę przy zakupie płetw i maski

Chciałam kupić płetwy i maskę, ale jestem początkująca w nurkowaniu i
nie znam się na sprzęcie. Maskę wykorzystam w Chorwacji a płetwy
głównie na basenie. Czy warto kupić okulary ze szkła dla 1-2
krotnego użtkowania w ciągu roku? Czy płetwy lepiej kupić
całe "sztywne" czy lepiej z "gumą" po bokach. Proszę o radę.
Zastanawiam się nad Speedo niebieskimi albo pomarańczowymi, Imersion
albo Aquatic. Poniżej wklejam strony z płetwami.

www.allegro.pl/item605402...atic_40_41.html

www.allegro.pl/item605453...etwy_40_41.html

www.allegro.pl/item610501..._roz_41_42.html

www.allegro.pl/item613846...etwy_40_41.html

DeDeK 

Stopień: 36.6
Kraj:
Poland

Wysłany: 21-04-2009, 10:54   

wsyztskie podobnej klasy

maska z zestawu immersion za 190 zl bedzie miala najwieksza widocznosc zwlaszcza w dol i ten bym powiedzial bylby najlepszy co do pletw z tych co wymienilas wszystkie takie same roznia sie ksztaltem i zadnych roznic raczej nie odczujesz

ale do czego dokladnie planujesz uzywac tych zestawow do plywania przy powierzchni z rurka ?

babeczka65 

Kraj:
Poland

Wysłany: 21-04-2009, 11:16   odpowiedź