Wysłany: 28-06-2009, 17:18 Dylematy, pytania i problemy ->> Chce zaczac nurkowac!
Witam wszystkich.. Chcialbym zaczac nurkowac i oczywiscie mam wiele pytan.
Po pierwsze chcialbym wiedziec jak, gdzie itp. waszym zdaniem najlepiej zaczac nurkowac? - Zastanawiam sie tutaj pomiedzy wyjazdem na jakis oboz nurkowy za granice badz w Polsce i np. nauki w jakims centrum nurkowym u mnie w Szczecinie.
Zastanawiam sie tez czy mieliscie np. roznego rodzaju klopoty tzn. jestescie 15m pod woda i odczepia wam sie jakas rurka czy cos w tym rodzaju ?
Przed takim kursem musze robic jakies badania co do drog oddechowych itp. ?
Po przeczytaniu kilku postow i ofert wyjazdow zauwazylem ze pierwszym stopniem jest w moim wypadku ( prawie 18lat ) OWD .. Co potem ? I jak to dziala w sensie czy mozna samemu nurkowac ?
Jestem powiedzialbym dosc "zielony w tym temacie" ale rownie mocno zapalony (;
Czeeekam na odpowiedzi! Z gory dzieki!!
Wysłany: 28-06-2009, 17:52
Nailer, po pierwsze poszukaj kilku centrów nurkowych w okolicy, przejdź się do nich po kolei i zadaj pytania które przedstawiłeś w swoim poście a uzyskasz odpowiedzi i będziesz miał pogląd jak poszczególne z nich wyglądają.
Później zapewne zapytasz na FN który instruktor i jak uzyskasz odpowiedź i podejmiesz decyzję to rozpocznie się Twoja przygoda z nurkowaniem i wszystkiego się z czasem dowiesz.
Moim zdaniem obóz nurkowy to bdb. pomysł,na razie poczytaj jakiś podręcznik(np."Nurkowanie" Mackego albo pod tym samym tyt. Kasińskiego,sporo podstaw jest na www.nurkomania.pl )
Nuroslaw [Usunięty]
Wysłany: 28-06-2009, 21:00
nurkowanie to prosty sport na poczatku i bardzo bezpieczny. Więc bez obaw. Poszukaj kilka centrow nurkowch w swojej okolicy, popytaj ile to kosztuje i co dokładnie dostajesz w cenie:
pamiętaj im więcej godzin spędzisz na kursie, tym lepiej będziesz przygotowany. Dlatego obóz nurkowy jest doskonałym miejscem.